Friday, July 22, 2011

dah ada yang terbaik, knp cari yang lain???

100% produk muslim. kawan - kwan! ingat, mencari yang halal itu fardhu keatas setiap muslim:-) di sini tiada ragu - ragu, semuanya berlandaskan syariat.

mampu menyaingi produk antarabangsa, bermula dari kecil kecilan, kini dah ada empayar sendiri:-) ini bukti bahawa produk muslim yang terbaik, tak yah la komplain tak sedap la, ayam berminyak la, roti keras la, itu semua mungkin di awal penubuhan RFC, biasala dalam proses penyesuaian produk, tapi sekarang tak lagi, da best product ever RFC ni, tak percaya? jom p, cawangan da makin banyak skang, orang sentiasa full aja:-) dah ada alternatif ni, knp nak cari KFC lagi??

produk yang da terima ISO pun, siap dapat amalan pengilangan baik lagi, , GMP (Good Manufacturing Process), jadi kualiti pengeluaran dan pemprosesan dah terjamin:-)

mereka yang berada di sebalik HPA. terbaik dalam menerapkan syariat dan sunnah dalam perniagaan. dah ada yang jelas, kenapa nak cari yang masih kabur??

very sensitive and practical dalam menghasilkan sesuatu produk. kebersihan dan kesucian keutamaan yang sentiasa dijaga. inilah beza produk HPA dengan yang lain, yang lain mungkin bersih tapi suci, boleh ke kita jamin?? :-) fikirkan...

aktiviti pengilangan sentiasa dipantau dalam memastikan kualiti produk:-)


ok, ni a part of barang HPA yang ada kat pasaran, masih banyak lagi sebenarnya, sekarang barang HPA da merangkumi semua keperluan kehidupan kita, dari bangun pagi sampai nak tido balik, sebab daripada toiletries sampaila supplemen untuk badan, semuanya ada. JOM CUBA:-)

ni paling suka, sebab HPA mengeluarkan rangkaian khusus untuk penjagaan kesihatan perempuan, daripada rambut sampai kaki, semua ada termasuklah penjagaan dalaman yang semuanya berasaskan herba, insyaallah terbaik untuk kita sebagai perempuan, daripada terdedah kepada bahaya kosmetik yang based on chemical, kenapa tak cuba yang ini aja??:-)

JOM SUPPORT BARANGAN HPA

PRODUK HALAL TANGGUNGJAWAB BERSAMA


RASULULLAH S.A.W BERSABDA:
PERELOKKAN (BAHAN DAN SUMBER MAKANAN )KAMU NESCAYA DOA KAMU AKAN DIMAKBULKAN. DEMI ALLAH YANG DIRI MUHAMMAD DI BAWAH KEKUASAANYA, SESUNGGUHNYA SESEORANG HAMBA ALLAH YANG MEMASUKKAN SESUAP MAKANAN HARAM KE DALAM PERUTNYA AKAN MENYEBABKAN AMALAN KEBAJIKANNYA TIDAK DITERIMA SELAMA 40 HARI, SESEORANG YANG TUBUH BADANNYA MEMBESAR DENGAN BAHAN ATAU SUMBER YANG HARAM MAKA API NERAKA LEBIH LAYAK UNTUK MEMBAKARNYA


s
aya pilih yang terbaik, anda bagaimana??
kalau bukan kita, siapa?
kalau bukan sekarang, bila?
JOM KAWAN - KAWAN!! :-)

2 comments:

~ AlFaqeerah Ila Rabbi ~ said...

Salam 'alaik adik hijab :-)

laju pula adik akak update, hehe..takpelah asal ade kesempatan, gunakan sebaiknya kan dik :-)

Mencari yg halal itu wajib bg kita org yg beriman kan? alhamdulillah, akak dh hampir 6 thn guna produk HPA, bawa hingga ke arab saudi buat stok..hehe

btw, syukran adikku syg^^, atas segala perkongsian yg sentiasa bermanfaat, alhamdulillah

*indah dpt mengenalimu dik**slm syg*

HiJaBViOLet said...

assalamualaikum akak:-) laju ka? btol sebab selalau berbulan bulan blog tak update:-) bukan tak nak update tapi takut apa yang ditulis tak seiring dengan perbutan..

insyaallah, selagi mampu menulis untuk kebaikan, insyaallah akan diteruskan..doakan ya akak..

wa hpa sampai arab saudi?? kagum dengan akak, hijab yang kat malaysia ni baru nak berjinak - jinak..bukan untuk org lain pun, untuk kegunaan diri sendiri dulu..:-)

"indah mengenali akak" dari dulu dan insyaallah selamanya:-)