Friday, September 24, 2010

Penghinaan Yang Tidak Boleh Dimaafkan Hingga Kiamat

nampak gambar kat atas ni? ini adalah gambar tandas! ye tandas! tandas yang dibina dengan berdasarkan kepada imej muslimah bertudung litup. mungkin ramai yang da tengok gambar ni tapi nak jugak share kat sini..buat yang tak pernah tengok..ini adalah penghinaan paling tegar buat kaum yang sejenis dengan ku..perempuan islam..

menurut maklumat yang sy dapat, tandas ini dibina oleh israel untuk dipasarkan ke seluruh dunia. selain itu, ada jugak komen menytakan tandas ini disimbolkan sebagai, kaum wanita islam hanyalah sebagai alat untuk memuaskan nafsu seks. hanya itu!! nauzubillah..bergetar hati rasanya melihat penghinaan sedasyat ini..

allah menciptakan kami kaum hawa sebagai ciptaan yang paling istimewa..punya ciri kelembutan dan pastinya punya maruah dan harga diri yang tak boleh dibeli di mana - mana. tetapi ternyata israel merendahkan kami sedemikian rupa..hairan..tidak satupun yang membantah dan mengecam perbuatan ini..

yang pasti, tiada lagi perjanjian dan perdamaian dengan yang namanya ISRAEL..! TIADA! sedarlah wahai dunia. TIADA LAGI PERJANJIAN PERDAMAIAN,

9 comments:

amira said...

deal dengan ISRAEL? tak payah la.. dah kata dalam quran diorang ni mungkar.. eh.. ingkar..

aisyahHumaira said...

Salam dik...

Kita kena sensitif perkara2 mcm ni sebenarnya, sbb ia satu penghinaan terhadap islam..Entahlah dik, hanya ALLAH Yang Maha Mengetahui segala yg tersembunyi, sampai kapankah islam terus dipijak2, dihina, dipersenda dgn sewenangnya..segala usaha cuma melepaskan batuk ditangga, tiada kesungguhan dan keberanian utk melawan..roh jihad masih belum ada dlm diri..emm sedih kan?

Mohd Hafizi Bin Tajuddin said...

tapi ada rupa mcm sister kat gereja2 je. tp klu mmg hina Islam, laknat Allah ke atas mereka!

humbleyat said...

setuju dengan k.aisyah.tak sangka smpi mcm ni mereka merendahkan maruah wanita islam..

NiaNurani said...

Ya Allah!!melampau sgt puak israel ni..mcm2 agenda utk merendahkan kesucian agma Islam..namun mereka lupa(xmengakui) Islam itu tinggi dan tiada yg lebih tinggi drpda Islam..

"Dan kemenangan itu hanya dari Allah"
(Surah al-Anfal 8 :10)

HiJaBViOLet said...

mira: hm ntahla mira, rasanya dunia da semakin hampir nak kiamat

kak humaira: sedih kak..tengok keadaan sekarang, kita yang lemah, nak boikot pun masih rmai yang tak mampu, hm sekali peringatan untuk semua, seribu kali peringatan utk diri sendiri..

MHT : mcm sister ke? hm br perasan, ada sikit..tp mengikut maklumat tu, ini wanita islam. takpelah, yang pasti mereka tak kan pernah diam menghina dan memalukan umat islam..insyaalah, pertolongan ALLAH akan sampai, cepat atau lmbat, rahsia DIA

kak yatt: mereka ni da terlalu bencikan islam kak..kita ni yang lemah, tak mampu buat apa - apa:-(

NiaNurani: betol nia, tiada yang akan menang di sisi ALLAH mlainkan islam yang tercinta:-)kita sama sama jadi sebahagian dari kemenangan ye..insyaALLAH:-)

Mar said...

melalui cara nilah israel mghina islam,..sgt2 hinanya mereka,.ap2 pon kemenangan ttp ditgn kita islam,.

di sebalik wajahku.. said...

laknatullah!!

Pemerhati Dunia said...

Tapi hijabviolet, macam rupa sister gereja pun ada.

Memanglah sudah termaktub dalam Al-Quran Israel adalah kaum yang paling jahat hingga akhir zaman pun...